Bestuurssecretaresse Randstad 05-01-2024

  1. Vacatures Dijk en Waard
  2. Bestuurssecretaresse Randstad 05-01-2024

Werken in Hollands Kroon

 

Introductie vacature 

Ben jij een enthousiaste en ervaren bestuursondersteuner die graag met hoofd, hart en handen werkt. En beschik jij over politieke sensitiviteit, daadkracht en aanpassingsvermogen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

wat bieden wij jou
  • Schaal 7 cao gemeenten. Max € 3600
  • Tijdelijk tot 1 juli 2024 met uitzicht op vast
  • Heerhugowaard
  • 36 uur in de week
  • Hecht team en informele werksfeer
  • Gemeente Dijk en Waard
wie ben jij

Jij bent een ervaren management assistent. Je draait je hand niet om voor hoge werkdruk door een recente fusie. Jij houdt jouw hoofd koel en krijgt energie van troubleshooten. Je bent een feilloze steunpilaar die altijd het overzicht weet te behouden. Je kunt goed tegen hectiek en stress; dan presteer jij het beste! Je staat stevig in je schoenen en je hebt ervaring binnen politiek/overheid en rolvast is in de diverse gremia. Je ziet snel verbanden ziet en kan structuur aanbrengen; Aanpakken en doen is jouw motto! En verder heb/ben je:

  • een afgerond diploma mbo-niveau 4 en de juiste aanvullende opleiding(en) en ruime ervaring ten aanzien van administratief ondersteunende en secretariële taken.
  • 3 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van een bestuur en directie binnen bij voorkeur overheidsinstanties.
  • geen 9-tot-5 mentaliteit en een dienstverlenende en flexibele instelling. interesse in het lokale bestuur en een politiek-georiënteerde omgeving. sterk in woord en geschrift.
  • een teamspeler die integraal denkt en doet maar ook heel goed zelfstandig kan werken.
  • digitaal vaardig en bekend met de systemen Ibabs, zaaksysteem, Office, Unit4, Zoom en Teams of je kunt deze snel eigen maken.
  • Je bent in staat jezelf, de agenda van de bestuurder, gemeentesecretaris, de directie en de omgeving te managen.
  • Je bent integer en weet je hoe om te gaan met vertrouwelijke informatie die je dagelijks ontvangt en bent representatief en draagt dit uit.
wat ga je doen

Je komt te werken bij de gemeente Dijk en Waard binnen het team Bestuursondersteuning van de afdeling Bestuurlijke-, Juridische Zaken, Veiligheid en Ondersteuning. Als bestuursondersteuner ben jij een echte duizendpoot. Organiseren, ontzorgen en representeren gaat je natuurlijk af. Samen met jouw collega’s van Bestuursondersteuning ondersteun jij meerdere bestuurders, de gemeentesecretaris en de directie over de hele breedte van zijn of haar portefeuilles. Jij zorgt in alle hectiek voor rust, overzicht en een goede sfeer. Je coördineert de stukkenstroom rondom de portefeuillehoudersoverleggen en overige besluitvormingsprocessen en brengt daar waar nodig structuur aan. Je ontvangt het bezoek van bestuurders, de gemeentesecretaris en directie en regelt andere facilitaire zaken zoals het begeleiden van bijeenkomsten. Daarnaast voer je de regie over de agenda waarin je geen detail mist. Je hebt er plezier in om telkens nieuwe uitdagingen op te pakken en om als intermediair te fungeren tussen de bestuurders, inwoners, bedrijven, partnerorganisaties, ambtelijke organisatie en overige externe contacten rond diverse inhoudelijke onderwerpen. Op jou kunnen we bouwen! Dit betekent concreet dat:

  • Je een aanspreekpunt bent voor interne en externe contacten van de bestuurders, gemeentesecretaris en directie;
  • Je de complexe agenda's en e-mail beheert;
  • Je meedraait in de verschillende overleggen: je zit hier daar stevig aan tafel zit en levert inbreng op logistieke of agenda-technische zaken;
  • Je op de hoogte bent van zaken die spelen binnen de portefeuilles en helder en snel communiceert over de voortgang.
  • Je er voor zorgt dat de bestuurders, gemeentesecretaris en directie tijdig en in voldoende mate van informatie worden voorzien, bijvoorbeeld door op eigen initiatief informatie te verzamelen, door te attenderen op informatie uit andere bronnen.
  • Je overzicht houdt in een complexe setting en de juiste prioriteiten weet te stellen;
  • Je ervoor zorgt dat de voorbereiding voor de diverse afspraken correct en tijdig beschikbaar is.
waar ga je werken

De gemeente Dijk en Waard is een jonge gemeente, ontstaan uit het samengaan van Langedijk en Heerhugowaard. Met 90.000 inwoners zijn zij de een na grootste gemeente van Noord-Holland Noord. Samen met ruim 800 collega’s zetten zij zich in voor iedereen in hun gemeente. Dat doen ze met veel plezier, iedere dag weer. Werken bij Dijk en Waard biedt het beste van twee werelden: grootstedelijke mogelijkheden en een persoonlijke organisatie. Een combinatie die boeiend en veelzijdig werk oplevert voor iedereen. Bij hun is nog niet alles klaar. Daarom zoeken ze een collega’s die het leuk vinden om te ontwikkelen en de handen uit de mouwen willen steken.

sollicitatie

Wij zijn op zoek naar jou! Dus solliciteer meteen zodat wij met je in contact kunnen komen!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Vacature eisen


Sollicitatieprocedure
Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!

 

FunctietitelBestuurssecretaresse
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)32 – 32
Contactgegevenssecretarieel-nw@nl.randstad.com , 0800 - 72 63 78 23 http://www.randstad.nl
Type contractTijdelijk
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieHeerhugowaard, Noord-Holland,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/iklmrji216ofki2L1z4E

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie hollandskroonactueel.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Hollands Kroon en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.