Repaircafé Middenmeer bestaat 1 jaar en dat moest gevierd worden

Middenmieer – Het Repaircafé in het Posthuis in Middenmeer bestond op 17 maart jl. precies een jaar en dat lieten de vrijwilligers van Wonen Plus Welzijn niet zomaar voorbijgaan.
In de eerste plaats had coördinator Roel Mast een bloemetje voor de allereerste klant, Tanny Vogelaar en ook voor de klant die de meeste reparaties (maar liefst twaalf keer) had laten verrichten, Connie Schwartzwalder. Beide dames komen uit Middenmeer. Roel memoreerde dat het Middenmeerse repaircafé mede door een startsubsidie van de Wooncompagnie en bijdragen van enkele lokale sponsors een groot succes is geworden met inmiddels acht vrijwilligers waar er een jaar geleden met drie werd begonnen.
In de loop van deze reparatieochtend was er nog een feestelijk moment: de familie Kager uit Winkel komt met een kapotte Senseo binnenlopen en blijkt de 100e klant te zijn, nadat pas in januari de 75e klant werd verwelkomd. Hieruit blijkt wel, dat het repaircafé in een behoefte voorziet.
In en korte toespraak zet Annet Venneker van Wonen Plus Welzijn alle vrijwilligers in het zonnetje en bedankt ze met een presentje voor hun inzet.

Wendy
Wendy

Wendy is een gepassioneerde schrijver voor 10beste.com, waar ze haar expertise en interesse combineert om informatieve en boeiende inhoud te creëren. Met een talent voor het vergelijken van verschillende producten en het delen van nuttige inzichten, streeft Wendy ernaar om lezers te helpen weloverwogen beslissingen te nemen. Haar bijdragen omvatten een breed scala aan onderwerpen, variërend van technologie tot lifestyle, en ze is altijd op zoek naar nieuwe manieren om waarde toe te voegen aan het leven van haar lezers. Volg Wendy's werk op 10beste.com voor nuttige tips, gedetailleerde vergelijkingen en deskundige adviezen.

Inhoud

Nieuwe blogs