Winkelketens zetten eigen mensen in als bezorgers

HOLLANDS KROON – Nu het er naar uit ziet dat de gedwongen winkelsluiting langer zal duren, zetten retailers alles op alles om hun klanten zo goed mogelijk te bedienen. Naast Blokker en ICI PARIS XL zet nu ook schoenenketen vanHaren eigen medewerkers in om bestellingen thuis bij de klanten te bezorgen. Op deze manier kunnen deze bedrijven extra service bieden en omzeilen zij de bezorgproblematiek bij de diverse bezorgdiensten.

De eigen bezorgdienst van Blokker heet ‘Blokker Express.’ Het bezorggebied is 5 km rondom elke Blokkerwinkel in een grote plaats en 10 km rondom elke Blokkerwinkel in een kleine plaats. De bezorgkosten zijn € 5,95. Bij bestellingen boven de € 40,- zijn er geen bezorgkosten.

Schoenenketen vanHaren gaat nog een paar stappen verder met hun ‘Bel & Bestel’ service. Als je voor 15.00 uur belt naar een vestiging binnen een straal van 15 kilometer, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog gratis bezorgd.

Navraag leert dat deze diensteverlening goed wordt gewaardeerd. Marieke Verhoeven, Verkoopleider vanHaren: “Direct vanaf de start van ‘vanHaren Bel & Bestel’ hebben we al heel veel enthousiaste reacties van klanten ontvangen. Ook onze medewerkers vinden het fijn om actief aan de slag te gaan.

Wendy
Wendy

Wendy is een gepassioneerde schrijver voor 10beste.com, waar ze haar expertise en interesse combineert om informatieve en boeiende inhoud te creëren. Met een talent voor het vergelijken van verschillende producten en het delen van nuttige inzichten, streeft Wendy ernaar om lezers te helpen weloverwogen beslissingen te nemen. Haar bijdragen omvatten een breed scala aan onderwerpen, variërend van technologie tot lifestyle, en ze is altijd op zoek naar nieuwe manieren om waarde toe te voegen aan het leven van haar lezers. Volg Wendy's werk op 10beste.com voor nuttige tips, gedetailleerde vergelijkingen en deskundige adviezen.

Inhoud

Nieuwe blogs