× Creëer en optimaliseer de 'Very Vip' customer journey Als Customer Experience Manager ben je bezig met het jaarlijkse hoogtepunt van onze reizigers: hun vakantie naar de US, Canada, IJsland of Scandinavië! Je zorgt voor een optimale Customer Experience, waarbij onze kernwaarde 'Altijd op de eerste rij, Very VIP' terugkomt in alle contactmomenten. Jouw rol In deze dynamische job zorg jij voor een meetbare verbetering in de reizigerstevredenheid en de verkoopresultaten op ons kantoor in Heerhugowaard. Je traint en coacht onze sales- en serviceteams hier in (ca 15 medewerkers). De (nieuwe) functie heeft veel vrijheid en kan je dus echt eigen maken. Wat ga je doen? Analyseert huidige situatie, brengt verbeterpunten in kaart en ontwikkelt en implementeert een organisatie-brede Customer Journey Roadmap Jouw achtergrond Affiniteit met: Onze Very Vip employee benefits Werken bij Doets Reizen Bij Doets Reizen gaat het om onvergetelijke reizen, 100% kwaliteit en beleving. Alles is erop gericht reizigers van aardse schoonheid te laten genieten, met een minimum aan CO2-uitstoot. Voor deze pure, meer op eenvoud ingestelde vorm van reizen hebben we de term 'diep reizen' geïntroduceerd. Met deze koers kiezen we voor de betekenis van het reizen. Die is niet afhankelijk van het aantal vluchten of autokilometers, maar van de intensiteit waarmee iets beleefd en ervaren wordt. We willen graag jouw ambitie en talent leren kennen. We gaan we voor een 'denken én doen' mentaliteit. Hier zijn het de durvers en doeners die de koers bepalen, die niet alleen ideeën hebben, maar ze ook tot leven brengen. In ons geweldige bedrijf kun je volledig jezelf zijn, je capaciteiten ten volle benutten en zélf het verschil maken. Wees ambitieus en succesgericht, want hier draait het om. Wacht niet op kansen, creëer ze zelf. We zijn gevestigd in Heerhugowaard, gratis parkeren, en vlak bij het NS-station. Stap jij in de dynamische wereld van Doets Reizen, waar avontuur en uitdaging op je wachten?
Traint en begeleid de teams in commercieel- en servicegericht denken en handelen
Optimaliseert communicatie en service binnen alle experience points van de Customer Journey
Richt dan je cv + motivatie aan - [email protected] -
In welke vorm je solliciteert (filmpje, brief of anderzijds) laat ik aan jou over (waar jij je prettig bij voelt).
onbekend
Functietitel | Sales Coach |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 40 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Sport/Recreatie/Toerisme |
Locatie | Heerhugowaard, Noord-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.doetsreizen.nl/vacature-customer-experience-specialist/ |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie hollandskroonactueel.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Hollands Kroon en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.