HOORN – DEEN Supermarkten gaat voor het eerst in haar bestaan een commercial op de landelijke televisie uitzenden meldt Retailnieuws. Volgens DEEN een zeer belangrijke mijlpaal in het bestaan van de supermarktketen uit Hoorn.
‘Dat is lekker thuiskomen’
Directeur Joost Deen en Geertje Meijer zeggen tegen Retailnieuws: ,,Een zin die alles zegt over het gevoel dat klanten en medewerkers associëren met Deen” De nieuwe slogan is naar eigen zeggen tot stand gekomen op basis van gesprekken met klanten en medewerkers. Naast tv worden ook radio en online video ingezet.”
De beide directeuren vertellen dat DEEN in diverse regio’s actief is maar zich tot nu toe bescheiden heeft opgesteld in het uitdragen naar de consument. In de nieuwe opzet gaat DEEN vooral de sterke punten van de DEEN formule uitdragen.
Het in 1933 opgerichte bedrijf heeft nu ruim 80 winkels waarvan de meesten zich in Noord-Holland bevinden maar vastgoedbaas Sander Bot laat weten dat DEEN gestaag wil gaan uitbreiden.
[signoff]