HOLLANDS KROON – Incluzio Hollands Kroon wil kwalitatief goede zorg en ondersteuning bieden aan de inwoners van Hollands Kroon. Onze klantenraad denkt gevraagd en ongevraagd met ons mee. Haar feedback is voor ons essentieel. Voor deze klantenraad zoeken we nieuwe raadsleden. Denkt u met ons mee?
Raadsleden geven advies over onder andere de kwaliteit van de zorg, algemeen beleid en de diensten die Incluzio levert. Daarnaast heeft u als raadslid een signalerende taak: zelf actief contact zoeken met (potentiële) klanten van Incluzio om van hen te horen wat de wensen en behoeften zijn om zo actief bij te dragen aan nog betere zorg voor de inwoners van Hollands Kroon.
Uw profiel
Bent u gemotiveerd om wensen en behoeften van klanten aan directie en medewerkers over te brengen en woont u in Hollands Kroon? Beschikt u over voldoende tijd en heeft u persoonlijke ervaring met de zorg en dienstverlening van Incluzio, direct of indirect? Stuur dan een korte motivatiebrief met cv naar info@klantenraadincluziohk.com.
Praktische informatie
De raad vergadert 6-8 keer per jaar op het kantoor van Incluzio in Wieringerwerf. Reis- en onkosten worden vergoed, daarnaast ontvangt u als raadslid een bescheiden vergoeding. Regelmatig volgt de klantenraad een training om de functie zo goed mogelijk uit te voeren.