Medewerkers Hollands Kroon gaan klachten zelf oplossen

Hollands Kroon – De gemeente Hollands Kroon werkt continu aan het verbeteren van haar dienstverlening. Vandaar dat we klachten, opmerkingen en tips altijd serieus nemen. We willen graag dat onze medewerkers er van leren en samen met u tot een goede oplossing komen.
Daarom hebben wij de wijze waarop we klachten afhandelen daarop ingericht. Niet de klachtencoördinator gaat uw klacht oplossen, maar de betrokken medewerker gaat proberen om er met u uit te komen. De klachtencoördinator houdt op de achtergrond wel het proces en de afhandelingstermijn in de gaten. Mocht het niet lukken om er samen uit te komen dan start het formele traject.

Vragen of feedback?

Wilt u meer weten over onze klachtenregeling lees dan verder op onze website. Heeft u nog vragen of feedback dan horen wij het graag. U kunt ons bereiken via het contactformulier of telefonisch op 088-321 5000.

Wendy
Wendy

Wendy is een gepassioneerde schrijver voor 10beste.com, waar ze haar expertise en interesse combineert om informatieve en boeiende inhoud te creëren. Met een talent voor het vergelijken van verschillende producten en het delen van nuttige inzichten, streeft Wendy ernaar om lezers te helpen weloverwogen beslissingen te nemen. Haar bijdragen omvatten een breed scala aan onderwerpen, variërend van technologie tot lifestyle, en ze is altijd op zoek naar nieuwe manieren om waarde toe te voegen aan het leven van haar lezers. Volg Wendy's werk op 10beste.com voor nuttige tips, gedetailleerde vergelijkingen en deskundige adviezen.

Inhoud

Nieuwe blogs