Administratief Medewerk(st)er Voor minimaal 32 uur per week Ben jij klantvriendelijk en een echte administratieve duizendpoot? Ben jij op zoek naar een afwisselende baan en met zicht op een vast contract? Dat komt goed uit, want dan zijn wij op zoek naar jou! Maak kennis met MediaTrend! In onze teams van energieke collega's werken wij met ruim 50 mensen aan een betere online vindbaarheid van bedrijven. Wij specialiseren ons al meer dan 20 jaar in de opzet van succesvolle advertentiecampagnes voor onze klanten. Dit doen wij via eigen websites en kanalen maar ook via Google en Facebook adverteren. Wij denken mee met onze klanten, adviseren de juiste strategie en zetten succesvolle (recruitment) campagnes op. Hoe help jij ons hiermee? Als Administratief Medewerk(st)er help je mee met het verwerken van de orders, neem je inkomende telefoontjes aan en zetten we jou graag in voor facturatie en debiteurenbeheer. Wat bieden wij jou: Wat heb je nodig voor deze functie: Zin gekregen in deze leuke uitdagende job? Stuur dan je sollicitatie vandaag nog naar , , via onderstaande button. Het telefoonnummer is . Over MediaTrend MediaTrend ontwikkelt en exploiteert een sterk groeiend aantal succesvolle sites die zich richten op de zakelijke- en personeelsmarkt.
onbekend
Functietitel | Commercieel Administratief Medewerker |
Indicatie salaris (min – max] | 2250 – 2500 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 32 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Media/Uitgeverijen/TV |
Locatie | Alkmaar, Noord-Holland,Nederland |
Soliciteer direct | https://werkenbijmediatrend.nl/vacatures/administratief-medewerkster/ |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie hollandskroonactueel.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Hollands Kroon en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.